Sayfalar

vestel

ReklamAction Nedir?



Reklamaction, yayıncılar ile reklam verenler arasında ağ oluşturan bir (affiliate)satış ortaklığı sistemidir.

Affiliate(satış ortaklığı) sisteminin henüz gelişim aşamasında olduğu Türkiye'de en gelişmiş satış ortaklığı sistemlerinden biridir.







Satış ortaklığı sistemi basitçe şu şekilde işler:
  1. Reklamveren kampanyasını Reklamaction yayıncı ağına açar. Hedeflediği satış, üyelik, indirme ya da izletme başı komisyon veya ödeme bedelini belirler. İşlem gerçekleşmeden ücret ödenmez.
  2. Reklamaction en başarılı performans çıkartacak yayıncılarda yayınlatır. Reklamverene düzenli raporlarla bilgi verir. Yayıncılara net 30 gün içinde ödeme yapar.
  3. Yayıncılar hedefli müşterilerin ilgisini çekecek içerik oluşturur ve müşterileri ikna ederler. Başarılı dönüşüm başı ödeme alırlar.
  4. Müşteri satın alma, üyelik, indirme ya da izleme işlemlerini tamamlar.

Performans Pazarlama bir internet işletmesinin, aracı bir reklam networkü kullanarak, kendisine yeni müşteriler kazandıran alt yayıncılarını ödüllendirdiği sistemdir.Reklam veren tarafından istenilen üyelik, satış, install, izleme gibi aksiyonlar gerçekleştikçe herkesin kazandığı bu model, sonuç odaklı olması ve riskin minimum olması nedeniyle her geçen gün daha fazla tercih edilmektedir.

Üyelik Kampanyaları 


Her yeni üye için ödeme yapılan kampanyalardır. Kampanyanın şartlarına göre Single Optin (tek onaylı) veya Double Optin (çift onaylı) onay mekanizması ile kurulabilir. Reklam modeli olarak CPL (Cost Per Lead) olarak adlandırılır.


Satış Kampanyaları 

Gerçekleşen satış üzerinden komisyon ödemesi yapılan kampanyalardır. CPS (Cost Per Sales) olarak adlandırılır.


Install Kampanyaları

Yazılım ve uygulamaların indirilip kurulması başına ödeme yapılan kampanyalardır. CPI (Cost Per Install) olarak adlandırılır.


İzleme Kampanyaları 

Belirli bir video içeriğin izlenmesi başına ödeme yapılan kampanyalardır. CPV (Cost Per View) olarak adlandırılır.


Sonuç Odaklı
Sadece belirlenen aksiyon üzerinden ödeme hak edişi sağlandığından yayıncılar sonuç elde etmek için tüm tecrübe ve yaratıcılıklarını kullanırlar.

Yüksek Performans
Ürün ve hizmetlere en uygun hedef kitle belirlenir, sonuçlar optimize edilir ve performans arttırılır.

Minimum Risk
Başarı yoksa ödeme de olmadığı için performans bazlı reklamcılıkta kaybeden taraf yoktur.

Yüksek Kazanç
Ürünü doğru kitleye doğru içerikle anlatabilen yayıncılar geleneksel reklam modellerine (CPC,CPM) kıyasla çok daha yüksek kazançlar elde ederler.

Nasıl Yapılır ?
Yayıncılar kampanyalardan sonuç elde edebilmek için Reklamverenlerin izinleri dahilinde aşağıdaki metodları kullanırlar.

  • Ürüne özel yeni tanıtım içeriği yaratılan siteler
  • Ürünün sosyal medya üzerinden tanıtımı
  • Adwords, Facebook ve banner reklamları
  • İzinli e-posta pazarlaması
  • Teşvik uygulamaları




2007 yılında kurulan ReklamStore gösterim reklamcılığı firmasının performans pazarlama kanadı olarak 2011 yılında kurulan ReklamAction kısa zamanda sektörün önde gelen oyuncuları arasında yerini almıştır. Türk markalarının performans hedeflerine en düşük maliyetlerle en etkin biçimde ulaşması misyonunu her sene dahada büyüyen ekibiyle gerçekleştirmektedir.  Markaların hedeflerine ulaşabilmesi için yurtiçinde olduğu kadar global kaynakları da en etkin biçimde kullanmaktadır. Konusunda uzman ekibiyle reklam verenlerinin tüm hedeflerine başarılı bir şekilde ulaşmasını sağlarken yayıncı networküne verdiği düzenli eğitimlerle de sektörün gelişmesine destek olmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder